За словами Міністра юстиції Павла Петренка необхідно подати державному реєстратору спеціальну реєстраційну картку – Форму 4. Ми рекомендуємо додати супровідного листа що пояснює і обгрунтовує подачу електронної форми.
Кожен документ має мати електронний цифровий підпис засновника / підписанта юридичної особи та електронний цифровий підпис печатки підприємства, за наявності.
Приклад супровідного листа (надається без жодних гарантій).
Згідно закону № 851-IV, накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Без електронного підпису документ не матиме необхідної юридичної сили.
Це безкоштовно.
Фото-копія підпису або печатки не дають можливості переконатись у неушкодженості і непідробності документа. Навпаки, електронний цифровий підпис дає таку можливість і робить документ обов’язковим прийняття і розгляду.
Ключ для накладання електронного цифрового підпису можна отримати в будь-якому відділені податкової (центрі обслуговування платників), не обов’язково за місцем реєстрації. Спитайте у свого бухгалтера — скоріше за все підприємство вже отримало ключі для подачі звітів в електронній формі.
Або скористайтесь інструкцією з отримання для юридичної особи. Отримати ключ для накладання підпису значно швидше ніж здати Форму 4 ;)
Це поширена помилка. Ключі для накладання електронного цифрового підпису видані акредитованим центром сертифікації ключів (податкової) можуть використатися для засвідчення будь-яких електронних документів.
Скористайтесь безкоштовною програмою «ІІТ Користувач ЦСК-1» яку можна завантажити на веб-сайті АЦСК ІДД Міндоходів (acskidd.gov.ua).
Процес підписання довільних файлів детально описаний у розділі 4.1 настанови користувача (завантажити).
Щоб подати відомості про кінцевих бенефіціарів необхідно заповнити сторіну 4 форми 4.
Зразок заповнення з сайту державної реєстраційної служби (drsu.gov.ua).
Зразок заповнення від ГО «Електронна демократія» (надається без жодних гарантій).
Електронні адреси державної реєстраційної служби є на офіційному сайті служби (drsu.gov.ua) у розділі “Органи державної реєстрації” (м. Київ, список по областям).
Контакти територіальниї управлінь юстиції Києва є на сайті Міністерства юстиції (minjust.gov.ua).
Нажаль часто доводиться отримувати електронні адреси за телефоном, з офіційних бланків, тощо.
Ми зробили офіційний запит на отримання адрес електронної пошти відділів державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, але досі не отримати відповіді на нього.
1. Ви можете звернутись до будь-якого відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
2. Ви можете подати відомості через урядовий контактний центр (ukc.gov.ua), але оскільки УКЦ не приймає вкладені файли вам доведеться зберегти документи на файло-обміннику і надати в тексті посилання. Заяви подані через урядовий контактний центр отримують реєстраційний номер і обов’язкові до прийняття і розгляду.
3. Ви можете записати електронну форму на CD/DVD диск або інший носій інформації і надіслати його звичайним листом. Бажано замовним з описом вкладень. Ми так вже робили і це працює.
Це залежить від способу яким ви надіслали документи. Ви можете надіслати запит технічному провайдеру, який обслуговує вашу електронну пошту (для цього рекомендуємо користуватись українськими сервісами електронної пошти).
При використанні урядового контактного центру ви отримаєте реєстраційний номер заяви автоматично, крім того можна відстежувати передачу заяви за призначенням.
Закон № 1701-VII у прикінцевих положеннях чітко вимагає подати державному реєстратору відомості про свого кінцевого вигодоодержувача. Обов’язок вчасного занесення цих відомостей цілком лежить на державній реєстраційній службі.
Надішліть нам листа на form4@ed.org.ua
і приєднуйтесь до нашого колективного позову.